what will i'll years from now~~~

what will i'll years from now~~~

Wednesday 21 December 2011


aku xcukup kuat untuk bagitahu kat sume org yg aku kuat, aku xcukup cekal untuk terima kekalahan, aku xckp semangat utk menghentikan tudingan orang pd aku, aku xcukup ilmu utk mgajar smua org tntg penghargaan, aku xckup sayang untuk sebarkan pd org ramai erti kasih, aku xckup baik utk menabur kebaikan, aku xcukup handal utk melawan kesakitan, aku xckup indah utk menarik perhatian, aku xckup air mata utk slalu mrasa kesedihan, aku xckup amal utk  bekalan alam abadi, .aku xckup sempurna utk mu wahai insan.......... aku penuh dgn kekurangan, aku xcukup layak untuk menghuni syurga janatun firdaus mu ya allah..namun aku cuba utk jd yg terbaik dlm kalangan umat mu ya allah...aku xckup msa utk berubah diri ku ttpi aku akan cuba utk mentaati stiap suruhan mu ya allah ssghnya kau berhak ke ats setiap kejadian aku....


No comments:

Post a Comment